Chirurgia

Chirurgia stomatologiczna Kraków

Przyjazny gabinet stomatologiczny

Chirurgia stomatologiczna kojarzy się zwykle z nieprzyjemnym i bolesnym leczeniem. W końcu w jej ramach wykonywane są inwazyjne zabiegi w  obrębie jamy ustnej. Współczesna chirurgia pozwala jednak na takie leczenie, podczas którego pacjent czuje się komfortowo i bezpiecznie, a  dodatkowo nie odczuwa bólu – nawet przy poważnym i mocno inwazyjnym zabiegu.

Chirurg stomatolog zajmuje się ekstrakcją zębów stałych niezależnie od ich umiejscowienia, ale opierając się na potrzebach leczniczych. Nie jest osobą, która tylko wyrywa ósemki. Oznacza to, że w  przypadku gdy leczenie zachowawcze czy endodontyczne nie jest już możliwe, zabieg usunięcia zęba staje się konieczny. Przeprowadza się go jak najszybciej, by uniknąć rozprzestrzeniania się zmian chorobowych czy uciążliwych bólów.

Wizyta u chirurga stomatologa zawsze rozpoczyna się od wywiadu lekarza z pacjentem oraz zapoznania się z dotychczasową dokumentacją medyczną. Do zaplanowania oraz przeprowadzenia zabiegu z zakresu  chirurgii stomatologicznej potrzebne jest wykonanie badań obrazowych – RTG zębowego, zdjęcia pantomograficznego albo tomografii komputerowej CBCT.
Po wizycie u  chirurga stomatologa należy ściśle przestrzegać zaleceń lekarza przekazywanych w formie ustnej i pisemnej po przeprowadzonym zabiegu. Chirurg stomatolog  może przepisać pacjentowi leki przeciwbólowe albo antybiotyki. Zazwyczaj konieczna jest także wizyta kontrolna.

Umów się na wizytę +48 12 649 44 66 / +48 531 488 636