Chirurgia

Chirurgia stomatologiczna Kraków

Przyjazny gabinet stomatologiczny

Chirurgia  stomatologiczna kojarzy się zwykle z  nieprzyjemnym i  bolesnym leczeniem. W  końcu w  jej ramach wykonywane są inwazyjne zabiegi w  obrębie jamy ustnej. Współczesna chirurgia pozwala jednak na takie leczenie, podczas którego pacjent czuje się komfortowo i  bezpiecznie, a  dodatkowo nie odczuwa bólu – nawet przy poważnym i  mocno inwazyjnym zabiegu.

Chirurg stomatolog zajmuje się  ekstrakcją zębów stałych  niezależnie od ich umiejscowienia, ale opierając się na potrzebach leczniczych. Nie  jest osobą, która tylko  wyrywa ósemki. Oznacza to, że w  przypadku  gdy leczenie zachowawcze czy  endodontyczne  nie jest już możliwe, zabieg usunięcia zęba jest konieczny i  przeprowadza się go jak najszybciej, by uniknąć chociażby rozprzestrzeniania się zmian chorobowych czy uciążliwych bólów.

Wizyta u  chirurga stomatologa  zawsze rozpoczyna się od wywiadu lekarza z pacjentem oraz zapoznania się z dotychczasową dokumentacją medyczną. Do zaplanowania oraz przeprowadzenia zabiegu z zakresu  chirurgii stomatologicznej  potrzebne jest wykonanie badań obrazowych – RTG zębowego, zdjęcia pantomograficznego albo tomografii komputerowej CBCT.
Po wizycie u  chirurga stomatologa  należy ściśle przestrzegać zaleceń lekarza przekazywanych w formie ustnej i pisemnej po przeprowadzonym zabiegu.  Chirurg stomatolog  może przepisać pacjentowi leki przeciwbólowe albo antybiotyki. Zazwyczaj konieczna jest także wizyta kontrolna.

Umów się na wizytę +48 12 649 44 66 / +48 531 488 636